Як стати лідером команд в ІТ?

З 2010 року Вінницька ІТ-Академія займається підготовкою айтішників із супроводом до працевлаштування кожного за п’ятьма основними спеціалізаціями: програмування, автоматизоване тестування, ручне тестування, веб-дизайн (UX/UI), проєктний менеджмент в ІТ.

Високого показника працевлаштованості ми досягаємо завдяки ефективній методиці організації навчання:

  • підготовка на вимоги ІТ-ринку і, виключно за затребуваними спеціалізаціями для початківців;

  • приблизно 20% теорії і для обдуманного її використання - 80% практики;

  • нічого зайвого - тільки необхідні для початківців знання і навички;

  • викладачі-практики, усі предмети і викладачі в контексті один одного;

  • атмосфера повноцінного занурення у реальні проєкти і мотивуюче середовище;

  • інтенсивне (4-6 днів/тиждень) навчання;

  • вивчення англійської мови протягом усього курсу підготовки (з використанням авторських онлайн-курсів та власної спеціалізованої бібліотеки;

  • спеціалізовані курси: 1) ТІ по підготовці до проходження технічного інтерв’ю, 2) з HR-ами по підготовці для проходження співбесід; 

  • організація стажування в командах (з програмістів, тестувальників, веб-дизайнерів та проджект-менеджерів) на внутрішніх індустріальних проєктах для “прокачки” hard & soft skills кожного до рівня Strong Junior;

  • повна автоматизація процесу організації та супроводу навчання за допомогою CRM-системи - INTITA.

 

Розуміючи вимоги до початківця, ми розробили програму інтенсивної підготовки проджект-менеджерів:

План навчальної програми:

Модуль 1. Введення в професію та основні інструменти

  • Статистика

  • Психологія управління, Основи менеджменту

  • Agile, гнучкість, ітераційна розробка та інші мейнстримові слова

  • Розробка продукту в Agile. Від погодження ТЗ до першого бага на продажі

  • Комунікації: спілкування в команді та спілкування із замовником

  • Ретроспектива. Говорити мають усі

  • Чим команда займається весь спринт? Процес створення продукту

  • А що таке Kanban? Не одним Scrum-ом єдині

  • Agile команда. Хто є хто? Чому саме Scrum?

  • Інструменти Agile для команди. CustDev, RoadMap, MVP, Trello, Slack, Google tools

  • Проектний менеджмент. Навіщо він потрібний? Хто такий менеджер проекту? 

  • Hard & soft skills of PM

  • Комплексне вирішення проблем і системне бачення / що таке система?

  • Управління інформацією у сучасному світі

  • Сервіс. Навіщо він потрібний споживачеві

Модуль 2. Аналітика

  • Експерименти A/Б тести | R&D

Модуль 3. Структура ІТ-проекту

  • Проектна документація

  • Управління бюджетом, термінами та змінами у проекті

Модуль 4. Маркетинг у його сенсі

  • Маркетинг 

  • Цільова аудиторія. Портрет клієнта.

  • Digital marketing (smm, seo, cpc, affiliate)

  • Digital Marketing. Pay per Click, ROI

  • SEO

  • Копірайт

  • Google Analytics, Google trends

Модуль 5. Базові принципи програмування

  • Frontend

  • Backend

  • Server

  • БД

Модуль 6. Організація роботи команди

  • Управління командою

  • Ролі у команді

  • Лідерство

  • Мотивація

  • Критичне мислення

  • Фасилитація

Модуль 7. Практики 

  • Роль проектний менеджер. Soft and Hard skills

  • Фокусні інстурменти ПМА: Roadmap, Customer development, MVP vs MAP

  • Прикладні інструменти: Trello / Jira / Slack / Google tools / Confluence

  • KPIs

  • Цілепокладання. Фреймворк OKR

  • Тайм менеджмент

  • Публічні виступи

  • Презентація проекта

Модуль 8. Комунікація

  • Комунікації: внутрішні, зовнішні

  • Переговори: внутрішні, зовнішні

Модуль 9. Специфіка роботи в компаніях з різною бізнесовою діяльністю 

  • Специфіка роботи в аутсорсі

  • Специфіка роботи у продукті

  • Специфіка роботи у аутстаф

  • Специфіка роботи у стартапі

Модуль 10. Проектна документація

  • Cкладання плану проекту

  • Узгодження термінів

  • Аналіз можливих ризиків

  • Участь у підборі та затвердженні проектної команди

  • Розбивка продукту на компоненти та роздача їх виконавцям

  • Визначення необхідних ресурсів та робочого середовища, їх розподіл всередині команди

  • Постановка робочого процесу в команді (розробка, тестування, робота з вимогами)

  • Визначення пріоритетності завдань

  • Організація роботи команди навколо необхідного завдання

  • Відстеження стану проекту, ходу виконання завдань

  • Відстеження належної пріоритетності виконання завдань

  • Відстеження навантаження завданнями та прогресу по завданням кожного розробника

  • Відстеження термінів виконання завдань

  • Утримання команди в робочому стані, мотивація команди

  • Створення прозорого середовища спілкування між усіма учасниками процесу

  • Відстеження задоволеності проектом з боку команди

  • Вирішення різноманітних конфліктних ситуацій всередині команди і в зв'язці замовник-команда

  • Спілкування із замовником, керування його очікуваннями

  • Надання замовнику звітності про хід виконання завдань та проекту загалом

  • Презентація замовнику готових рішень, демо-версій, прототипів

  • Інтерв'ювання нових членів команди

  • Планування черги завдань на поточний день

  • Перевірка виконаної роботи команд за минулий день

  • Проведення стендапу з командою

  • Комунікації із замовником з емейлу, скайпу, телефону, мітинги

  • Робота з документацією, звітність

  • Моніторинг виконання завдань

Модуль 11. Front-end

Основи HTML5. Базові поняття необхідні для створення сайтів

  • Основи розмітки

  • Поняття блочних та строчних елементів

  • Типографія

  • Знайомство з медіа елементами

  • Форми

  • Практика + домашнє завдання

Каскадні таблиці стилів. CSS

  • Принцип створення та роботи каскадних таблиць стилів

  • Класи та селектори. Синтаксис та правила застосування

  • Базові стилі тексту

  • Верстка сайту за допомогою Flexbox та Grid

  • Адаптивна верстка

  • Медіа запити. Створення анімації

  • Bootstrap - css фреймворк

  • Предпроцесор SCSS. Основні поняття та принцип роботи 

  • Практика + домашнє завдання

Індивідуальний проєкт - Landing Page

Модуль 12. QA for PMs

Документація

  • Mind Map як інструмент тестування

  • MVP - що це?

  • Use case/User story 

Менеджмент у тестуванні:

  • Тест план/Тест Стратегія

  • Оцінювання

Інструмент для управління проектами:

  • TestRail & Jira

  • Дефекти та написання баг-репортів

  • Priority vs Severity в баг-репортах

Методології розробки програмного забезпечення:

  • Waterfall Vs. Agile. 

  • Agile Vs Scrum. Тестування у Scrum

  • Scrum Vs. Kanban

Git. Розподілена система керування та контролю версій файлів

  • Основні поняття.

  • Початок роботи з Git.

  • Базові команди.

  • Практикум + домашнє завдання

Командний проєкт

  • Написання ТЗ разом з дизайнерами, розробниками та проджект-менеджерами

  • Аналіз дизайну

  • Підготовка Тест плану

  • Створення Use cases/Test cases відповідно до ТЗ

  • Перевірка виконаних задач

Модуль 13. Design for PMs

Figma

  • Інтерфейс Figma

  • Інструменти Figma

  • Прототипування сайту у Figma

  • Робота зі статичними елементами

  • Компоненти, як правильно робити компоненти

  • Сітка, направляючі, кратність 8

  • Оверлей і автолайаут

  • Анімація у Figma

UX/UI

  • Що таке UX/UI

  • User Map Flow. Малюємо переходи на сайті/додатку

  • Описуємо User Case

  • Программа X-mind. Створюємо карту переходів та карту сайту

Модуль 14. Інструмент для управління проектами

  • TestRail & Jira

  • Дефекти та написання баг-репортів

  • Priority vs Severity в баг-репортах

Модуль 15. Методології розробки програмного забезпечення:

  • Waterfall Vs. Agile. 

  • Agile Vs Scrum. Тестування у Scrum

  • Scrum Vs. Kanban

Модуль 16. Командний проєкт

  • Написання ТЗ разом з тестувальниками, розробниками та веб-дизайнерами

  • Аналіз дизайну

  • Перевірка виконаних задач

Модуль 17. Підготовка та супровід до працевлаштування

  • Побудова індивідуального плану успішної ІТ кар’єри

  • Від резюме до персонального портфоліо

  • Джерела пошуку вакансій

  • Дослідження потреб працедавців та тенденцій ринку праці

  • Підготування до співбесід різних типів. Стресове інтерв'ю

  • Основи самопрезентації

  • Персональний бренд

  • Персональний план кар'єри

  • Ефективний імідж в Інтернеті

  • Подальший професійний розвиток та навчання впродовж життя

  • Ефективне працевлаштування

  • Психологія успіху

  • Постановка цілей. Психологія успішного розвитку особистості

  • Успіх у житті та розвиток самооцінки

  • Підготовка до технічного інтерв’ю (практична сесія)

Модуль 18. English for PMs

  1. PM Qualification

  2. CV construction

  3. HR interview preparation

  4. Applying for a job

  5. PM tools and best practices

  6. Outsourcing vs. Outstaffing. Basic features  

  7. Your Hard and Soft Skills

  8. Proactivity vs. Reactivity – not simply buzzwords!  

  9. Developing your self-presentation skills. Working on a structured talk

  10. Newcomer’s survival vocabulary

  11. Jobs in IT

  12. Cutting-edge languages you need to be familiar with 

  13. Working in a Team. Do you think you can? 

  14. Starting your career path abroad: reviewing possible conditions and glossary

  15. Agile: basic notions

  16.  Scrum

  17.  Jira

  18. Communication.

  19. Communication mistakes

  20. Types of customers

  21. Customer support

  22. The outcomes of bad team communication

  23. Small talks

  24. Emails

  25. Telephone, Skype talks

  26. Advice. How to give and receive advice

  27. Expressing opinion

  28. Complaints.Handling issues.Requests 

  29. Convincing and persuading. How to defend your strategic interest on the project

  30. How to build effective relationships in the workplace

  31. Team building

  32. Corporate culture

  33. Extrinsic and Intrinsic Motivation

  34. Famous people in IT

  35. Famous IT companies

  36. Team Leadership

  37. Time management

  38.  Stress. How to handle stress

  39.  Self-Confidence through small victories on a daily basis.

  40. How to become a Top Performer

  41.  How to Survive in VUCA world

  42.  Giving a presentation

  43.  Self-presentation

  44.  Presentation of your product

  45. Presentation of my IT company

  46.   Smart technologies

  47.   Big Data

  48.  Online conference systems.

  49.  Backup services

  50.  File sharing system

  51.  Operating systems. IOS and Android

  52.   Programming languages

  53.  Importance of strong knowledge and understanding of OOP

  54.  Business Trip

  55.  Project Life Cycle

  56.  A software development methodology. Agile vs Waterfall. Scrum

  57. The advantages of working in IT

  58. Why I have to share my knowledge? 

  59.  Education and self-education. How to grow up all the time

  60.  General Tips on How to Estimate Efforts 

  61. Business Analysis

  62. Analysis and Reporting

  63. Creating a website.  HTML. CSS

  64. What features a good website?

  65.  E-commerce websites

  66.  UI, UX design

  67. Website content

  68. SEO

  69. What is custom web design?

  70.  Custom web design services

  71. Website Design Portfolio

  72. Web Design for different businesses

 

Для відбору на навчання ми розробили спеціальні онлайн-модулі, які потенційні студенти мають пройти до старту навчання:

1. Вступ до програмування;

2. Англійська мова для початківців

3. Елементарна математика

Моніторячи проходження абітурієнтами даних онлайн модулів (швидкість, логіка виконання завдань тощо), робимо висновки про їх готовність до інтенсивного навчання (мотивація, базова підготовка, тайм-менеджмент тощо).

Для закріплення, поглиблення знань та навичок, які студент здобуває після кожного модулю передбачено практичне та домашнє завдання з подальшою його перевіркою та зворотнім зв’язком від викладача.

Інтенсивність навчання студента складає 4-5 разів на тиждень. Саме такий темп, на нашу думку, дає можливість студенту закріплювати здобуті навички з більшою ефективністю.

Робота на проєктах передбачає регулярні мітинги з ментором прєкту по 2 години кожна і самостійна робота студента над проєктом - 2 години щодня, 5 днів на тиждень. Разом проєктна навантаженість на студента складає - не менше 16 годин на тиждень.

Під час занять кожен студент має змогу взаємодіяти з викладачем, а також звернутись за консультацією в позаурочний час.
Протягом роботи над проектами - мітинги з ментором проєкту тричі на тиждень.

Англійська мова вивчається протягом усього курсу навчання і передбачає регулярне щоденні заняття - 2 рази на тиждень в супроводі викладача, в інші дні тижня самостійне проходження онлайн-модулів на платформі. Крім того, комунікація на командному проєкті та документація по проєкту ведуться англійською мовою.

Організація навчання протягом усього періоду максимально наближена до організації робочих процесів в ІТ-індустрії і основний акцент на виконання проєктів і роботу в команді  (з програмістів, тестувальників, веб-дизайнерів та проджект-менеджерів).

Коли вивчаєш щось нове, виникає відчуття розгубленості… Можна почитати спеціалізовану літературу, подивитися відео, але без практики на реальних проєктах та комунікації з досвідченими викладачами-практиками не обійтися.

Вінницька ІТ-Академія рекомендує обрати спеціалізований курс - Project Manager in IT.

Викладачі-практики з багаторічним досвідом допоможуть систематизувати знання, а практика на реальних проєктах закріпить результат від отриманих теоретичних знань. Протягом навчального періоду ви отримаєте повний комплекс знань та навичок, необхідних для отримання своєї першої роботи в ІТ-індустрії.

Увага! Поглиблене вивчення англійської мови входить у вартість курсу.
   

Долучайся до мотивованої команди айтішників, які створюють якісні ІТ-продукти!

Реєструйся:

на офлайн навчання: https://ita.in.ua/   

на онлайн навчання: https://online.ita.in.ua/   

телефонуй: 067-431-19-21

 

І не забуваємо направляти усі свої сили і вільний час на допомогу українським захисникам! Підтримайте ініціативу Вінницької ІТ-Академії допомоги ЗСУ: https://mre.uspih.vn.ua/ Крім того, ми постійно виготовляємо патріотичні брендові футболки кошти з яких ідуть на виготовлення спеціальних сухпайків для українських захисників, які на передку - каталог футболок.

*ВАЖЛИВО - не користуйтесь російськими освітніми сервісами - список доповнюється постійно.

 

Ми у соцмережах:

YouTube

Facebook

Instagram

Telegram