Як гарантовано увійти в ІТ фронтенд-розробником?
З 2010 року Вінницька ІТ-Академія займається підготовкою айтішників із супроводом до працевлаштування кожного за п’ятьма основними спеціалізаціями: програмування, автоматизоване тестування, ручне тестування, веб-дизайн (UX/UI), проєктний менеджмент в ІТ.
Високого показника працевлаштованості ми досягаємо завдяки ефективній методиці організації навчання:
-
підготовка на вимоги ІТ-ринку і, виключно за затребуваними спеціалізаціями для початківців;
-
приблизно 20% теорії і для обдуманного її використання - 80% практики;
-
нічого зайвого - тільки необхідні для початківців знання і навички;
-
викладачі-практики, усі предмети і викладачі в контексті один одного;
-
атмосфера повноцінного занурення у реальні проєкти і мотивуюче середовище;
-
інтенсивне (4-6 днів/тиждень) навчання;
-
вивчення англійської мови протягом усього курсу підготовки (з використанням авторських онлайн-курсів та власної спеціалізованої бібліотеки;
-
спеціалізовані курси: 1) ТІ по підготовці до проходження технічного інтерв’ю, 2) з HR-ами по підготовці для проходження співбесід;
-
організація стажування в командах (з програмістів, тестувальників, веб-дизайнерів та проджект-менеджерів) на внутрішніх індустріальних проєктах для “прокачки” hard & soft skills кожного до рівня Strong Junior;
-
повна автоматизація процесу організації та супроводу навчання за допомогою CRM-системи - INTITA.
Розуміючи обов'язки початківця фронтенд-розробника, ми розробили програму інтенсивної підготовки фронтенд-розробника:
План навчальної програми:
Модуль 1. Основи HTML5. Базові поняття необхідні для створення сайтів
-
Основи розмітки
-
Поняття блочних та строчних елементів
-
Типографія
-
Знайомство з медіа елементами
-
Форми
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 2. Каскадні таблиці стилів. CSS
-
Принцип створення та роботи каскадних таблиць стилів
-
Класи та селектори. Синтаксис та правила застосування
-
Базові стилі тексту
-
Верстка сайту за допомогою Flexbox та Grid
-
Адаптивна верстка
-
Медіа запити. Створення анімації
-
Bootstrap - css фреймворк
-
Предпроцесор SCSS. Основні поняття та принцип роботи
-
Практика + домашнє завдання
Індивідуальний проєкт - Landing Page
Модуль 3. Основи програмування на JavaScript.
-
Введення в JavaScript, історія та специфікації
-
Структура коду, особливості написання коду
-
Змінні, типи даних в JavaScript
-
Оператори
-
Вирази та інструкції
-
Строгий режим “use strict”
-
Перетворення типів
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 4. Керуючі конструкції
-
Поняття циклу, призначення циклів
-
Цикл while
-
Оператори інкремента і декремента
-
Цикл do while
-
Цикл for
-
Керуючі конструкції if - else if - else
-
Тернарний оператор
-
Мітки
-
Переривання і продовження циклу (continue, break)
-
Керуюча конструкція switch
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 5. Функції
-
Поняття функцій
-
Повернення значень
-
Області видимості
-
Параметри за замовчуванням
-
Spred та rest опертори функції
-
Анонімна функція
-
Замикання
-
Рекурсія
-
Стрілкова функція
-
Function expression та function declaration
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 6. Об'єкти та масиви
-
Об'єктний тип: Об'єкт (Object)
-
Властивості об'єкта
-
Методи об'єкта
-
Методи функцій
-
Оператор this
-
Конструктор об’єкта, створення об’єкта через new
-
Цикли for-in та for-of
-
Об'єктний тип: Масив (Array)
-
Цикли forEach, map, some, find та інші із специфікації EcmaScript 6
-
Властивість і методи масиву
-
Вбудований об'єкт Math
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 7. Використання об'єктів JavaScript
-
Властивості і методи об'єкта Number
-
Властивості та методи глобального об'єкта
-
Властивість і методи об'єкта String
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 8. Регулярні вирази
-
Поняття регулярного виразу
-
Поняття шаблону і прапора
-
Символьні класи
-
Символи початку і кінця рядка
-
Спеціальні символи та екранування
-
Набори та діапазони
-
Квантифікатори
-
Альтерантива або (|)
-
Функції для роботи з регулярними виразами
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 9. Об'єктно-орієнтоване програмування
-
Конструктори об'єктів
-
Прототипи
-
Методи об'єкта
-
Об'єкт Date
-
Об'єкт Error
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 10. Об'єктна модель браузера
-
Об'єктна модель браузера
-
Об'єкт Window
-
Об'єкт Navigator
-
Об'єкт Screen
-
Об'єкт History
-
Об'єкт Location
-
Об'єкт Document
-
HTML-колекції
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 11. Робота з функціями
-
Поняття та робота Event Emmiter
-
Синтаксис new Function
-
Функції SetInterval() та SetTimeout()
-
Поняття контекста функції
-
Методи call() bind() та apply()
-
Використання стрілкової функції
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 12. Опрацювання помилок
-
Конструкція try…catch
-
Оператор throw
-
Конструкція try…catch…finally
-
Користувацькі помилки
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 13. Використання елементів HTML
-
Властивості та методи елемента Form
-
Властивості та методи елемента Input
-
Властивості та методи елемента TextArea
-
Властивості та методи елемента Select
-
Властивості та методи елемента Option
-
Властивості та методи елемента Image
-
Властивості та методи елемента Table
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 14. Об'єктна модель документа: DOM
-
Document Object Model (DOM)
-
Типи вузлів
-
Зв'язки між об'єктами
-
Властивості і методи інтерфейсу Node
-
Властивості і методи інтерфейсу Element
-
Властивості і методи інтерфейсу Document
-
Нестандартні властивості та методи HTML-елементів
-
Властивості та методи колекції styleSheets
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 15. Події та їх обробка
-
Список подій
-
Моделі подій
-
Призначення обробників подій
-
Робота з обробником подій
-
Отримання посилання на подію
-
Скасування дій за замовчуванням
-
Кросбраузерності властивості події
-
Отримання посилання на елемент
-
Використання фази спливання подій
-
Скасування спливання події
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 16. AJAX
-
Поняття AJAX
-
Об’єкт XMLHttpRequest та його використання
-
Створення запиту та отримання відповіді
-
JSON формат
-
Функції роботи з JSON форматом
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 17. Promise та Async/Await
-
Callback функції
-
Об'єкт Promise та його використання
-
Використання async/await
-
Практика+ домашнє завдання
Модуль 18. Gulp. Інструмент для автоматизації процесу розробки
-
Загальні принципи роботи
-
Установка та створення проекту
-
Практика + домашнє завдання
Модуль 19. VueJS
-
VueJS основи
-
Використання CLI&WebPack в VueJS
-
Темплейти
-
Компоненти
-
Дані у компонентах
-
Методи компонента
-
Події
-
Публікація компонента
-
Computed
-
Спостереження за змінами
-
Життевий цикл компонента
-
Динамічна стилізація
-
Підходи до роботи з компонентами
-
Проект для закріплення знань
-
Роутінг
-
Робота з формами
-
Плагіни
-
Ajax запити
-
Валідація
-
Огляд Vuetify
-
Глобальне сховище(Vuex)
-
Тестування
Модуль 20. Git. Розподілена система керування та контролю версій файлів
-
Основні поняття
-
Початок роботи з Git
-
Базові команди
-
Практикум + домашнє завдання
Модуль 21. Інструмент для управління проектами. Знайомство з Jira
-
Короткий огляд функцій Jira.
-
Практикум + домашнє завдання
-
Взаємодія з тестувальниками, проджект-менеджерами, веб-дизайнерами
Модуль 22. Командний проєкт
-
Ініціалізація проєкту
-
Робота з ТЗ разом з дизайнерами, тестувальниками та проджект-менеджерами
-
Аналіз дизайну
-
Ініціалізація проекту на Git
-
Розробка
-
Деплой на сервер
Модуль 23. Підготовка та супровід до працевлаштування
-
Побудова індивідуального плану успішної ІТ кар’єри
-
Від резюме до персонального портфоліо
-
Джерела пошуку вакансій
-
Дослідження потреб працедавців та тенденцій ринку праці
-
Підготування до співбесід різних типів. Стресове інтерв'ю
-
Основи самопрезентації
-
Персональний бренд
-
Персональний план кар'єри
-
Ефективний імідж в Інтернеті
-
Подальший професійний розвиток та навчання впродовж життя
-
Ефективне працевлаштування
-
Психологія успіху
-
Постановка цілей. Психологія успішного розвитку особистості
-
Успіх у житті та розвиток самооцінки
-
Підготовка до технічного інтерв’ю (практична сесія)
Модуль 24. English for Developers
-
Telephone talks
-
Cell phones
-
Writing letters
-
Business correspondence
-
Using the Internet
-
Google and questions
-
Computer games
-
Applying for a job
-
Curriculum vitae
-
Interview
-
How to become an excellent programmer
-
A working day of a programmer
-
Famous people in IT
-
Artificial intelligence
-
Communication.
-
Advice. How to give and receive advice.
-
Complaints
-
Expressing opinions
-
Handling issues
-
How to deal with a difficult client
-
Conflict at work
-
Negotiations
-
Giving a presentation
-
Motivation
-
How to be an effective team leader
-
IT business
-
All about competition
-
Job burnout
-
Time management
-
Stress. How to handle with stress?
-
The future of Ecommerce. Trends that are changing the way we shop
-
Advertising
-
Gadgets. Are modern gadgets a boon or a bane?
-
Smart technologies
-
How to protect your computer
-
Hacking
-
Computer ethics
-
How to install a computer
-
How does a computer make program?
-
Software quality
-
Operating system
-
What is a database?
-
Computer languages
-
Frontend vs Backend
-
What features a good website
-
What is SEO?
-
A software development methodology. Agile vs Waterfall
-
Scrum
Для відбору на навчання ми розробили спеціальні онлайн-модулі, які потенційні студенти мають пройти до старту навчання:
2. Англійська мова для початківців;
Моніторячи проходження абітурієнтами даних онлайн модулів (швидкість, логіка виконання завдань тощо), робимо висновки про їх готовність до інтенсивного навчання (мотивація, базова підготовка, тайм-менеджмент тощо).
Для закріплення, поглиблення знань та навичок, які студент здобуває після кожного модулю передбачено практичне та домашнє завдання з подальшою його перевіркою та зворотнім зв’язком від викладача.
Інтенсивність навчання студента складає 4-5 разів на тиждень. Саме такий темп, на нашу думку, дає можливість студенту закріплювати здобуті навички з більшою ефективністю.
Робота на проєктах передбачає регулярні мітинги з ментором прєкту по 2 години кожна і самостійна робота студента над проєктом - 2 години щодня, 5 днів на тиждень. Разом проєктна навантаженість на студента складає - не менше 16 годин на тиждень.
Під час занять кожен студент має змогу взаємодіяти з викладачем, а також звернутись за консультацією в позаурочний час.
Протягом роботи над проектами - мітинги з ментором проєкту тричі на тиждень.
Англійська мова вивчається протягом усього курсу навчання і передбачає регулярне щоденні заняття - 2 рази на тиждень в супроводі викладача, в інші дні тижня самостійне проходження онлайн-модулів на платформі. Крім того, комунікація на командному проєкті та документація по проєкту ведуться англійською мовою.
Організація навчання протягом усього періоду максимально наближена до організації робочих процесів в ІТ-індустрії і основний акцент на виконання проєктів і роботу в команді (з програмістів, тестувальників, веб-дизайнерів та проджект-менеджерів).
Коли вивчаєш щось нове, виникає відчуття розгубленості… Можна почитати спеціалізовану літературу, подивитися відео, але без практики на реальних проєктах та комунікації з досвідченими викладачами-практиками не обійтися.
Вінницька ІТ-Академія рекомендує обрати спеціалізований курс - Frontend Developer. Викладачі-практики з багаторічним досвідом допоможуть систематизувати знання, а практика на реальних проєктах закріпить результат від отриманих теоретичних знань. Протягом навчального періоду ви отримаєте повний комплекс знань та навиків, необхідних для отримання своєї першої роботи в ІТ-індустрії.
Увага! Вивчення англійської мови входить у вартість курсу.
Долучайся до мотивованої команди айтішників, які створюють якісні ІТ-продукти!
Реєструйся:
на офлайн навчання: https://ita.in.ua/
на онлайн навчання: https://online.ita.in.ua/
телефонуй: 067-431-19-21
І не забуваємо направляти усі свої сили і вільний час на допомогу українським захисникам! Підтримайте ініціативу Вінницької ІТ-Академії допомоги ЗСУ: https://mre.uspih.vn.ua/ Крім того, ми постійно виготовляємо патріотичні брендові футболки кошти з яких ідуть на виготовлення спеціальних сухпайків для українських захисників, які на передку - каталог футболок.
*ВАЖЛИВО - не користуйтесь російськими освітніми сервісами - список доповнюється постійно.
Ми у соцмережах: